Bendrosios nuostatos
Šios elektroninės parduotuvės taisyklės (toliau – Taisyklės) yra Pirkėjui ir Pardavėjui (toliau – Pardavėjas) juridiškai privalomas dokumentas, kuriame nustatomos Šalių teisės ir pareigos.
Pardavėjas pasilieka teisę bet kuriuo metu pakeisti, taisyti ar papildyti šias Taisykles. Apie Taisyklių pasikeitimus Pirkėjas informuojamas elektroninės parduotuvės tinklapyje.
Pirkimo-pardavimo sutarties sudarymas
Pirkimo-pardavimo sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta, kuomet Pirkėjas elektroninėje parduotuvėje suformuoja ir pateikia prekių užsakymą, prieš tai susipažinęs su šiomis taisyklėmis.
Pardavėjo teisės
Susidarius svarbioms aplinkybėms, Pardavėjas gali laikinai arba visiškai sustabdyti elektroninės parduotuvės veiklą, apie tai iš anksto nepranešęs Pirkėjui.
Jeigu Pirkėjas bando pakenkti elektroninės parduotuvės darbui, stabilumui ir saugumui ar pažeidžia savo įsipareigojimus, Pardavėjas turi teisę be perspėjimo apriboti ar sustabdyti jam galimybę naudotis elektronine parduotuve.
Pardavėjo įsipareigojimai
Pardavėjas įsipareigoja sudaryti galimybę naudotis elektroninės parduotuvės paslaugomis, kurios veikimo sąlygas nustato šios Taisyklės.
Pardavėjas įsipareigoja Pirkėjo įsigytas prekes pristatyti Pirkėjo pasirinktu pristatymo būdu, remdamasis sąlygomis, kurias nustato šios pirkimo – pardavimo Taisyklės.
Kai dėl nenumatytų aplinkybių Pardavėjas negali pristatyti elektroninėje parduotuvėje užsakytas prekes, Pardavėjas turi teisę nutraukti Pirkimo-pardavimo sutartį prieš tai informavęs pirkėją. Pardavėjas gali pasiūlyti analogišką prekę. Pirkėjui atsisakius, Pardavėjas įsipareigoja grąžinti sumokėtus pinigus per 3 darbo dienas.
Pirkėjui pasinaudojus Taisyklių 5.2. punkte numatyta teise, Pardavėjas įsipareigoja grąžinti Pirkėjui sumokėtus pinigus per 5 (penkias) darbo dienas, nuo grąžinamos prekės gavimo dienos.
Pardavėjas gali negrąžinti Pirkėjui jo sumokėtos pinigų sumos tol, kol prekės negrąžintos Pardavėjui arba kol Pirkėjas pateikia įrodymą, kad prekės yra išsiųstos Pardavėjui, atsižvelgiant į tai, kas įvyksta pirmiau.
Pirkėjo teisės
Pirkėjas turi teisę pirkti prekes elektroninėje parduotuvėje vadovaudamasis šiomis Taisyklėmis.
Pirkėjas turi teisę atsisakyti elektroninėje parduotuvėje sudarytos prekių pirkimo-pardavimo sutarties, pranešdamas apie tai Pardavėjui raštu ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo prekės pristatymo dienos.
punkte aptarta Pirkėjo teise Pirkėjas gali pasinaudoti tik tuo atveju, jeigu prekė nebuvo sugadinta arba iš esmės nepasikeitė jos išvaizda, taip pat jei ji nebuvo naudojama.
Pirkėjo įsipareigojimai
Pirkėjas privalo sumokėti už įsigytas prekes ir jas priimti šiose Taisyklėse numatyta tvarka.
Jeigu Pirkėjas, prekių pristatymo metu, be svarbių priežasčių atsisako priimti prekes, Pardavėjui pareikalavus Pirkėjas privalo padengti prekių grąžinimo išlaidas.
Prekių pristatymo Pirkėjui metu Pirkėjas privalo kartu su Pardavėju arba su asmeniu pristačiusiu siuntą patikrinti siuntos ir prekės(-ių) būklę.
Pirkėjas, naudodamasis elektronine parduotuve, patvirtina, kad sutinka su šiomis pirkimo – pardavimo taisyklėmis ir privalo jų laikytis.
Prekių kainos
Prekių kainos elektroninėje parduotuvėje nurodomos eurais. Kainos nurodomos su PVM. Patvirtinus užsakymą prie bendros prekių sumos prisideda pristatymo mokestis, jeigu toks yra taikomas.
Prekių užsakymas ir apmokėjimas
Pirkėjas, apsilankęs elektroninėje parduotuvėje, išsirenka jam patinkančias prekes, kurias įsideda į pirkinių krepšelį. Po pirkinių krepšelio suformavimo, Pirkėjas suveda asmens duomenis, būtinus užsakymo įvykdymui: savo vardą, pavardę, adresą, kuriuo bus pristatomos prekės, telefono numerį bei papildomą informaciją, kuri gali būti svarbi pristatant užsakytas prekes. Pirkėjas patvirtiną jog susipažino su šiomis taisyklėmis ir patvirtina užsakymą.
Atsiskaityti galima naudojantis Swed, Seb, Luminor, Citadelės, Šiaulių banko elektroninės bankininkystės paslaugomis, bei Visa / MasterCard mokėjimo kortelėmis. Atsiskaitymai galimi euro valiuta. Mokėjimai apdorojami naudojantis MakeCommerce.lt mokėjimų platforma.
Be aukščiau išvardytų mokėjimo būdų, taip pat galimi banko pavedimai ir ESTO būdai.
Prekių pristatymas
Užsakymo pristatymas vykdomas pirkėjo pasirinktu būdu, po užsakymo ir pristatymo išlaidų apmokėjimo (jei tokios yra). Apie užsakymo paruošimą pristatymui Jusuprekes.lt informuoja pirkėją per 2 darbo dienas nuo apmokėjimo gavimo, atsiųsdamas žinutę užsakyme nurodytu elektroninio pašto adresu ar telefono numeriu, arba, esant poreikiui, susisiekdami telefonu.
Užsakymo pristatymas galimas šiais būdais:
Per Jusuprekes.lt įgaliotą kurjerį abipusiai sutartu laiku pirkėjo nurodytu adresu Lietuvos Respublikoje, per 1-2 darbo dienas nuo Jusuprekes.lt pranešimo apie užsakymo paruošimą pristatymui;
Pristatant į paštomatą ar prekių pristatymo punktą, per 1-3 darbo dienas nuo Jusuprekes.lt pranešimo apie užsakymo paruošimą pristatymui gavimo;
Pirkėjas privalo būti pasiekiamas užsakyme nurodytu telefono numeriu ir/ar el.paštu, kad būtų galima susitarti su užsakymo tiekėju (kurjeriu) dėl pristatymo detalių (laiko, vietos) ir kitais užsakymo įvykdymo klausimais.
Užsakymas laikomas įvykdytu, jeigu prekės pirkėjui perduodamos su juo sutartu laiku ir vietoje, patvirtinant asmens tapatybę pagal asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą (pasą, asmens tapatybės kortelę), bei už prekių pristatymą, abipusiai pasirašytas priėmimo – perdavimo aktas. Jei prekes pristato kurjeris, Jusuprekes.lt įgaliojo kurjerį Jusuprekes.lt vardu pasirašyti prekių priėmimo ir perdavimo aktą.
Jei prekė pristatoma naudojant paštomatą/prekių pristatymo punktą, užsakymas laikomas įvykdytu, kai pirkėjas išėmė prekę iš paštomato/prekių pristatymo punkto, naudodamasis gautu pranešimu apie pristatymą SMS žinute ir/ar el. pašto laišku su paštomatą/prekių pristatymo punktą durų atidarymo kodu .
Jeigu pirkėjas viename užsakyme užsisakė kelias prekes, kurios pristatomos atskirai, arba jeigu prekė pirkėjui pristatoma susidedanti iš kelių partijų ar dalių, užsakymas laikomas įvykdytu tą dieną, kai pirkėjas gavo paskutinę prekę pagal 12 punkte pasirinktu pristatymo būdu.
Prekės siunčiamos į šias šalis: Lietuva ir kitos ES šalys, dėl pristatymo į šalis už ES ribų teiraukit4s telefonu arba el. paštu. Galimi šie užsakymo gavimo variantai: DPD ir Omniva siuntų automatai, pristatymas per kurjerį (Omniva, DPD, Raben, Itella).
Pirkėjas padengia siuntimo išlaidas, o atitinkamo pristatymo kainos informacija pateikiama šalia prie pristatymo būdo parašymo užsakymo įforminimo metu.
Visos siuntos Lietuvos viduje paprastai pasiekia pirkėjo nurodytą pristatymo vietą per 3-15 darbo dienų nuo pirkimo-pardavimo sutarties įsigaliojimo dienos (jei nesusitarta kitaip). Garantuojame, kad visos siuntos už Lietuvos ribų pasieks pirkėjo per 3-15 darbo dienų (jei nesusitarta kitaip). Išimtiniais atvejais turime teisė išsiųsti prekes per 45 kalendorinių dienų laikotarpį.
Teisė atsisakyti sutarties
Pirkėjas, gavęs užsakymą, turi teisę per 14 dienų atsisakyti su internetine parduotuve sudarytos sutarties. Prekės pristatymo momentas atitinka Taisyklėse nurodytą užsakymo įvykdymo momentui ir priklauso nuo pasirinkto prekės gavimo būdo.
Atsisakymo teisė negali būti naudojama perkant ne nuotoliniu būdu. Pirkėjas, pasinaudodamas atsisakymo teise, privalo grąžinti JusuPrekes.LT internetinėje parduotuvėje įsigytą prekę, padengdamas išlaidas, susijusias su prekės grąžinimu. Vadovaujantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 2013 m. gruodžio 19 d. įstatymo 6.228 straipsnio 2.5 punktu „dėl higienos ir sveikatos priežasčių“, 14 kalendorinių dienų atsisakymo teisė netaikoma sanitarinėms prekėms, jeigu pakuotė buvo atidaryta. Jeigu JusuPrekes.LT nustato, kad Pirkėjas, pirkdamas Prekes, tris kartus pasinaudojo norminiuose aktuose numatyta 14 dienų sutarties atsisakymo teise, JusuPrekes.LT pasilieka sau teisę atsisakyti Pirkėjui pateikti naują užsakymą Jusuprekes.lt internetinėje parduotuvėje.
Atsisakymo teisė netaikoma, jei pirkėjas yra juridinis asmuo.
Norėdami pasinaudoti 14 dienų sutarties atsisakymo teise, jūs neturite naudoti užsakytų prekių jokiu kitu būdu, išskyrus tai, kas būtina prekių pobūdžiui, savybėms ir veikimui užtikrinti taip, kaip jums būtų leista išbandyti prekes fizinėje parduotuvė.
Jei prekė buvo naudota bet kokiais kitais tikslais, nei būtina prekių pobūdžiui, savybėms ir veikimui užtikrinti, arba yra naudojimo ar nusidėvėjimo žymių, internetinė parduotuvė turi teisę sumažinti grąžinamą sumą, atitinkama prekių vertės sumažėjimui.
Norėdami grąžinti prekę, turite per 14 dienų nuo prekės gavimo elektroniniu paštu adresu pateikti atsisakymo formą (formą rasite čia: Prekių grąžinimas).
Prekių grąžinimo išlaidas apmoka Pirkėjas, išskyrus atvejus, kai grąžinimo priežastis yra ta, kad grąžinama prekė neatitinka užsakymo (pvz., netinkama ar nekokybiška prekė).
Pirkėjas privalo grąžinti prekes per 14 dienų nuo sutarties atsisakymo formos pateikimo arba pateikti įrodymus, kad per minėtą laikotarpį prekes perdavė vežėjui.
Internetinė parduotuvė, gavusi grąžinamas prekes, nedelsdama, bet ne vėliau kaip po 14 dienų, grąžina Pirkėjui visus pagal sutartį iš Pirkėjo gautus mokėjimus. Internetinė parduotuvė turi teisę atsisakyti grąžinti pinigus, kol nebus gautos grąžinamos prekės arba kol pirkėjas nepateiks prekių grąžinimo įrodymo, atsižvelgiant į tai, kas įvyks anksčiau.
Jeigu pirkėjas aiškiai pasirinko kitokią siuntimo formą nei internetinės parduotuvės siūloma pigiausia įprasta siuntimo forma, parduotuvė neprivalo kompensuoti išlaidų, viršijančių įprastą siuntimo kainą.
Internetinė parduotuvė turi teisę atsisakyti pardavimo ir reikalauti, kad pirkėjas grąžintų prekes, jeigu pažymėta prekės kaina internetinėje parduotuvėje dėl klaidos yra žymiai mažesnė už prekės rinkos kainą.
Prekės su defektais
Fizinėms asmenims suteikiama 2 metų garantija. Jeigu pirkėjas yra juridinis asmuo, 2 metų garantijos taisyklės netaikomos.
Internetinė parduotuvė atsako už Pirkėjui parduotų prekių neatitikimą sutarties sąlygoms arba už trūkumus, kurie jau egzistavo prekių pristatymo metu ir atsiranda per dvejus metus nuo prekių pristatymo Pirkėjui. Pirmaisiais pristatymo metais laikoma, kad defektas buvo pristatymo metu. Internetinės parduotuvės pareiga įrodyti priešingai.
Pirkėjas turi teisę per du mėnesius nuo defekto atsiradimo kreiptis į internetinę parduotuvę elektroniniu paštu info@jusuprekes.lt arba telefonu +370 6442 5434. Internetinė parduotuvė neatsako už trūkumus, atsiradusius pristačius prekes pirkėjui.
Jeigu iš internetinės parduotuvės pirktos prekės turi trūkumų, už kuriuos atsakinga internetinė parduotuvė, internetinė parduotuvė sutaisys arba pakeis nekokybiškas prekes. Jeigu prekės pataisyti ar pakeisti negalima, internetinė parduotuvė grąžina pirkėjui visus su pirkimo-pardavimo sutartimi susijusius mokėjimus.
Internetinė parduotuvė į pirkėjo skundą atsakys raštu arba tokia forma, kuria įmanoma atgaminti raštu, per 15 dienų.
Tiesioginė rinkodara ir asmens duomenų tvarkymas
Pirkėjo įvestus asmens duomenis internetinė parduotuvė naudoja tik užsakymo apdorojimui ir prekių siuntimui Pirkėjui. Internetinė parduotuvė persiunčia asmens duomenis transporto paslaugų teikėjui, kad galėtų pristatyti prekes.
Internetinė parduotuvė siunčia naujienlaiškius ir pasiūlymus Pirkėjo elektroninio pašto adresu tik tuo atveju, jei Pirkėjas išreiškė norą juos gauti, įvesdamas savo elektroninio pašto adresą svetainėje ir nurodydamas norą gauti tiesioginį paštą.
Pirkėjas gali bet kada atsisakyti pasiūlymų ir naujienlaiškių, siunčiamų jo el. pašto adresu, pranešdamas mums el. paštu arba vadovaudamasis el. laiške su pasiūlymu pateiktomis instrukcijomis.
Ginčų sprendimas
Visi pirkėjo skundai dėl internetinės parduotuvės turi būti siunčiami el. paštu arba pateikiami telefonu. Jeigu Pirkėjas ir internetinė parduotuvė negali išspręsti ginčo susitarimu, Pirkėjas gali kreiptis į Vartotojų ginčų komisiją. Vartotojų ginčų komisija yra kompetentinga spręsti ginčus, kylančius iš pirkėjo ir internetinės parduotuvės sutarties. Ginčų sprendimas Vartotojų ginčų komitete pirkėjui yra nemokamas.
Pirkėjas taip pat gali kreiptis į Europos Sąjungos ginčus nagrinėjančias institucijas.
Baigiamosios nuostatos
Šios Taisyklės sudarytos vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais.
Šioms Taisyklėms ir santykiams tarp Šalių šių Taisyklių atžvilgiu taikomos ir jos aiškinamos remiantis Lietuvos Respublikos įstatymais.
Visi nesutarimai, kilę dėl šių Taisyklių vykdymo, sprendžiami derybų būdu. Nepavykus susitarti, ginčai sprendžiami Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.
Šalys atleidžiamos nuo įsipareigojimų pagal šias Taisykles vykdymo, jei jų įvykdyti negalima dėl nenumatytų ir Šalių valios nepriklausančių aplinkybių (Force major).