B2G viešųjų pirkimų sprendimas
B2G sprendimas valstybinėms ir savivaldybių įstaigoms
Mūsų internetinėje parduotuvėje kiekvienam gaminiui rasite specialų mygtuką „B2G – valstybinės ir savivaldybių įstaigos“, siūlantį ypatingas sąlygas ir privalumus, pritaikytus viešojo sektoriaus pirkimams:
✅ Mokėjimas po gavimo – apmokėkite sąskaitą kai prekė Jums bus pristatyta
✅ Didmeninės nuolaidos – individualūs pasiūlymai perkant dideliais kiekiais
✅ Prekių užsakymai – pateikite užklausą konkrečių prekių ar sprendimų pasiūlymui el. paštu arba telefonu
✅ Prekių ir kainų rezervacija – garantuojame prekių prieinamumą tam tikrą laikotarpį (iki kelių mėnesių) įvairiems projektams
✅ Tiesioginis pirkimas iš Vokietijos tiekėjų – galimybė pirkti su 0% PVM (taip pat ir mokant po gavimo), pagal individualų susitarimą
Prekių atsiėmimas su atidėtu apmokėjimui
📦 Prekes galite gauti:
Mūsų nurodytame atsiėmimo punkte
Pristatant per kurjerių tarnybą
❗️ Svarbu: atsiimdami prekes su atidėtu apmokėjimu, privalote turėti:
Įstaigos įgaliojimą atsiimti prekes
Asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą (pvz., asmens tapatybės kortelę arba pasą)
Sąskaitos išrašymas
📄 Sąskaitos išrašomos:
Popieriniu formatu
Elektroniniu formatu, laikantis galiojančių teisės aktų
Šis sprendimas sukurtas siekiant supaprastinti ir patobulinti viešojo sektoriaus įstaigų pirkimų procesą, užtikrinant patogų ir lankstų būdą įsigyti reikiamų prekių bei paslaugų.